Pagalba klientams
-
F.A.Q - UAB Solid Red Dažnai užduodami klausimai
Kliento paskyra
Ką daryti pamiršus slaptažodį
Pamiršus slaptažodį pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija. Puslapio viršuje, dešiniajame kampe paspauskite ant vartotojo prisijungimo ikonos. Atsidarius prisijungimo langui ties slaptažodžio įvedimo langu spauskite nuorodą “pamiršai?”. Įveskite el. pašto adresą. Spauskite “Atsiųsti slaptažodį”. Patikrinkite nurodytą el. pašto adresą - jame rasite automatiškai sistemos sugeneruotą slaptažodį, kurį galite pasikeisti prisijungę prie portalo.
Kai užsiregistruoti ir susikurti paskyrą?
Norėdami užsiregistruoti portale www.kavoszinovai.lt: Puslapio viršuje, dešiniajame kampe paspauskite ant vartotojo prisijungimo ikonos. Paspauskite nuorodą "Registracija". Suveskite reikiamus duomenis ir spauskite „Registruotis“. Pasitikrinkite registracijos metu nurodytą el. paštą, į jį turi ateiti registracijos patvirtinimas. Registracijos metu įvedama asmeninė informacija, reikalinga norint suteikti teisę vartotojui naudotis portale teikiamomis paslaugomis, o taip pat, esant būtinybei, susisiekti su pačiu vartotoju.
Kaip pasikeisti slaptažodį?
Prisijungus prie savo paskyros. Puslapio viršuje, dešiniajame kampe paspauskite ant vartotojo prisijungimo ikonos. Atsidariusiame meniu pasirinkite "Slaptažodžio keitimas"
Pasikeitė mano adresas. Ką man daryti?
Prisijungus prie savo paskyros. Puslapio viršuje, dešiniajame kampe paspauskite ant vartotojo prisijungimo ikonos. Atsidariusiame meniu pasirinkite informacijos, kurią norite keisti nuorodą ir atlikite pakeitimus.
Užsakymas ir apmokėjimas
Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Taip pat, jei turite paskyrą ir užsakymas buvo pateiktas kavoszinovai.lt interentinėje parduotuvėje, sąskaitas rasite vartotojo profilyje. Svarbu: popierinis sąskaitos variantas siunčiamas kartu su prekių užsakymu
Kokiais atsiskaitymo būdais galima sumokėti už prekes?
Grynaisiais pinigais arba kortele apmokėkite kurjeriui pristatant prekes į namus, biurą ar pasirinktą paštomatą, taip pat galima atsiskaityti tiesioginiu pavedimu pagal nurodytus rekvizitus arba naudojantis "BankLink" elektronine bankininkyste.
Ar galima pakeisti užsakymo pristatymo adresą?
Taip, užsakymo adresą galima pakeisti. Norėdami tai padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@kavoszinovai.lt arba telefonu +370 618 89 885. Adresą galima pakeisti tik tuo atveju, jei prekė dar nėra išsiųsta.
Ar įmanoma pakeisti ar atšaukti mano užsakymą?
Norint pakeisti ar atšaukti užsakymą susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@kavoszinovai.lt arba telefonu +370 618 89 885. Adresą galima pakeisti tik tuo atveju, jei prekė dar nėra išsiųsta.
Kaip patikrinti, ar mano užsakymas buvo sėkmingai įvykdytas?
Po sėkmingo pirkimo į nurodytą el. pašto adresą gausite užsakymo patvirtinimo laišką.
Kada pradedamas užsakymo vykdymas?
Jei apmokėjimą atliekate per el. bankininkystės sistemą arba pasirinkote atsiskaitymą pristatymo metu, užsakymas pradedamas vykdyti nedelsiant. Jei pasirinkote kitą mokėjimo būdą, pavyzdžiui, išankstinį mokėjimą pagal sąskaitą, užsakymas bus pradėtas vykdyti gavus apmokėjimą. Paprastai užsakymo patvirtinimas užtrunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną, tačiau šventinėmis dienomis ir savaitgaliais užsakymai nevykdomi.
Kur galėčiau pateikti papildomą informaciją, tokią kaip durų kodas, papildomos nuorodos ir kita?
Papildomą informaciją, pavyzdžiui, durų kodą ar kitus nurodymus, galite pateikti užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą. Laukas vadinasi „Pastaba kurjeriui“.
Kaip užsisakyti prekes internetu?
Pasirinkite norimą prekę (-es) ir paspauskite žalią mygtuką „Į krepšelį“. Prekė bus įdėta į jūsų krepšelį. Norėdami užbaigti užsakymą, pirkinių krepšelyje spauskite „Pradėti pirkimą“, ir būsite nukreipti į atsiskaitymo puslapį. Atsiskaitymo puslapyje įveskite savo asmeninę ir mokėjimo informaciją. Prieš pirkimą verta susikurti paskyrą Kavos Žinovai interneto svetainėje. Tokiu būdu galėsite kaupti lojalumo taškus, peržiūrėti užsakymų istoriją, atsispausdinti sąskaitą faktūrą bei išsaugoti savo kontaktinius duomenis.
Kaip elgtis, jei prekės aprašyme nerandu man reikalingos informacijos?
Prašome susisiekti su mumis telefonu (+370 618 89 885), el. paštu (info@kavoszinovai.lt) arba apsilankyti vienoje iš mūsų fizinių parduotuvių Klaipėdoje ar Vilniuje – mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.
Kaip galima įsigyti prekes iš jūsų?
Prekes galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje, telefonu (+370 618 89 885), el. paštu (info@kavoszinovai.lt) arba apsilankę vienoje iš mūsų fizinių parduotuvių Klaipėdoje ar Vilniuje.
Pristatymas ir siuntimas
Ką daryti, jei manęs nebuvo namuose ir siuntos nepavyko pristatyti?
Jei pristatymo bandymas buvo nesėkmingas, rekomenduojame susisiekti su pristatymo tarnyba ir susitarti dėl tikslaus siuntos pristatymo laiko. Jei nepavyksta susitarti su kurjeriu, susisiekite su mumis el. paštu info@kavoszinovai.lt arba telefonu +370 618 89 885. Svarbu paminėti, kad jei užsakymas nėra pristatomas per nustatytą laiką, siuntų tarnyba jį grąžins į sandėlį. Tokiu atveju siunta galės būti pakartotinai išsiųsta, kai tik užsakymas saugiai sugrįš į sandėlį.
Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę?
Atidžiai apžiūrėkite užsakymą (transportavimo dėžę/prekes) vos tik jį gavę. Jei gabenimo metu bet kuris iš jūsų užsakytų gaminių buvo pažeistas, praneškite vežėjui apie padarytą žalą per 14 dienų. Taip pat, per 14 dienų nuo užsakymo gavimo informuokite mus apie transporto žalą. Tai galite padaryti susisiekę el. paštu info@kavoszinovai.lt arba telefonu +370 618 89 885.
Gavau ne tą prekę/prekes. Ką daryti?
Gavus prekes rekomenduojame jas palyginti su užsakytų prekių krepšeliu mūsų svetainėje. Jei manote, kad gavote ne tą prekę arba jūsų užsakyme trūksta prekių, susisiekite su mumis el. paštu info@kavoszinovai.lt arba telefonu +370 618 89 885 per 14 dienų nuo gavimo dienos.
Kaip elgtis negavus užsakymo per nurodytą laiką?
Po to, kai jūsų užsakymas bus apdorotas ir išsiųstas, gausite el. laišką su siuntos stebėjimo informacija. Jei negavote el. laiško, būtinai patikrinkite „šlamšto“ aplanką savo el. pašto dėžutėje. Jei vis dar negavote savo stebėjimo numerio, susisiekite su mumis el. paštu info@kavoszinovai.lt arba telefonu +370 618 89 885, ir mes pateiksime išsamią užsakymo informaciją.
Kur galite pristatyti užsakymus?
Užsakymus pristatome visoje Lietuvoje.
Kokius pristatymo būdus galiu rinktis?
Galite pasirinkti vieną iš trijų pristatymo būdų: Pristatymas į pasirinktą Omniva, DPD, Venipak arba Itella paštomatą. Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą. Prekes galite atsiimti bet kurioje Kavos Žinovai parduotuvėje tą pačią dieną.* Jei pasirinktoje parduotuvėje yra norimos prekės ir jų kiekis yra pakankamas. Užsakytas prekes galite atsiimti per 2 savaites. Apie užsakymo paruošimą atsiėmimui ar perdavimą kurjeriui informuosime el. paštu arba telefonu.
Kur yra Kavos Žinovai parduotuvės?
Mūsų parduotuvių adresus rasite kontaktų skiltyje: www.kavoszinovai.lt/kontaktai-2
Ar galima sekti siuntą?
Taip! Siuntos sekimo numeris bus išsiųstas į jūsų el. paštą, kai siunta iškeliaus iš sandėlio. Jei pasirinkote prekių atsiėmimą parduotuvėje, apie užsakymo paruošimą informuosime žinute arba skambučiu.
Per kiek laiko mano užsakymas bus pristatytas?
Jei užsakymą pateiksite iki 14:00 valandos, jį išsiųsime tą pačią dieną. Kurjeriai pristato prekes per 1-3 darbo dienas. Visos prekės yra sandėlyje, todėl 95% užsakymų apdorojami ir išsiunčiami labai greitai.
Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Jei pirkinių krepšelio suma yra didesnė nei 35€: Pristatymas kurjeriu į namus ar darbovietę Lietuvoje yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymas į Omniva paštomatą Lietuvoje, taip pat ir Kuršių Nerijoje, yra nemokamas. Pristatymas į Itella paštomatą Lietuvoje yra nemokamas. Pristatymas į DPD paštomatą Lietuvoje yra nemokamas. Pristatymas į Venipak paštomatą Lietuvoje yra nemokamas. Jei pirkinių krepšelio suma mažesnė nei 35€: Venipak paštomatas – 1,99€. DPD paštomatas – 2,15€. Omniva paštomatas – 2,49€. Pristatymas kurjeriu – 3,49€.
Prekių grąžinimas
Per kiek laiko yra atliekamas pinigų grąžinimas?
Grąžinus prekę, sumokėti pinigai bus pervesti per 14 darbo dienų. Tam reikės jūsų sąskaitos numerio, vardo, pavardės ir užsakymo numerio. Svarbu pažymėti, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami tik į jūsų nurodytą banko sąskaitą – grąžinimai grynaisiais pinigais nėra atliekami.
Kaip sužinoti, ar mano grąžintas užsakymas jau pasiekė Kavos Žinovus?
Kai tik jūsų prekė bus gauta į sandėlį ir patikrinta kokybės specialistų, mes išsiųsime jums el. laišką su patvirtinimu apie pinigų grąžinimą.
Kiek kainuoja prekės grąžinimo paslauga?
Grąžinimo paslauga yra nemokama, jei gautas produktas yra nekokybiškas. Jei prekė kokybiška, tačiau nesate patenkinti savo pirkiniu, galite ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų (jei prekė atitinka grąžinimo sąlygas). Tokiu atveju grąžinimo mokestis yra 3,99 EUR, kuris taikomas už kurjerių paslaugas (tai nėra papildomos grąžinimo išlaidos). Grąžinimas, pristatant prekę į fizinę parduotuvę, yra nemokamas.
Kiti klausimai
Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?
Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos. Nebent perkamas didelis kiekis produkto ir kaina suderinta su mūsų vadyba
Ar visi produktai esantys svetainėje yra ir parduotuvėje?
Prekių asortimentas parduotuvėse nuolat keičiasi, todėl rekomenduojame paklausti apie norimo produkto prieinamumą tiesiogiai parduotuvėse.
Ar turite papildomų nuolaidų?
Papildomos nuolaidos taikomos perkant didesnį kavos kiekį, taip pat, kavos komplektams, kurie yra nurodyti mūsų internetiniame puslapyje.