Krepšelis:

0 item(s) - 0 €
Jūsų krepšelyje nėra prekių.

Klausk žinovo

+37061889885

Krepšelis:

0 item(s) - 0 €
Jūsų krepšelyje nėra prekių.
 
 

Garantinis aptarnavimas

Mūsų parduodamų kavos aparatų garantinį aptarnavimą atlieka tik autorizuoti atitinkamo gamintojo serviso centrai

Prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo. Kiekvienas kavos aparatas turi unikalų serijinį numerį, pagal kurį nustatomas garantijos laikas.

Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis tiesiai į gamintojo serviso centrus. Jeigu reikės ir mūsų pagalbos, būtinai kreipkitės į mus 


Prekės ženklai: Nivona, Melitta, Siemens, Bosch, De`Longhi, Briel

UAB "Baltic Continent"
P. Lukšio g. 23, Vilnius, LT-09132, Lietuva
Klientų aptarnavimo linija serviso klausimais visoje Lietuvoje:
Tel. 8 700 555 95

Prekės ženklas : Jura

UAB ,,Pretendentas”
Ulonų g. 33, LT- 62161, Alytus
Tel. (8 ~ 315) 73 443

Prekės ženklai : Philips Saeco, Saeco, WIK

UAB „Krinona“ 
Neries krantinė 18, Kaunas 
Tel./Faks.: 8-37 215104
Mob. tel.: 8-640 33213

Prekės ženklas : Krups 

UAB “Ag Service”
Kaune: R.Kalantos g. 32, 
Tel. 8-37330187

 

Taipat galite įsigyti papildomo garantinio aptarnavimo sertifikatus, kurių kainos yra:

1 metams – plius 7 procentai nuo kavos aparato kainos
2 metams – plius 10 procentų nuo kavos aparato kainos
3 metams – plius 13 procentų nuo kavos aparato kainos
4 metams – plius 17 procentų nuo kavos aparato kainos
5 metams – plius 21 procentas nuo kavos aparato kainos